вторник, февруари 02, 2010

Собствена зала!



















От този месец (06.06.2011) вече разполагам със собствена зала за тренировки! Край на гастролиранията, това за мен е сбъдната мечта. Решил съм да вложа в нея цялото си сърце. Тя се намира в 67 училище "Васил Друмев". Всъщност това е салона към училището. Точния адрес е ул "Гюешево" 63. Ето и карта за да може да се ориентирате по-добре.

Графика ми е следния:
Всеки ден от 15.30 часа

Бъдете сигурни, че към всеки имам индивидуален подход! И мисля, че това ми е предимството.

Групите са три: Начинаещи, Аматьори и Профисионалисти

Има и една специална група с дечица с увреждания, на която се старая да помогна. Нека ми се обаждат и социално слаби и хора, които нямат възможност - ще приема всички!

Добре дошли!

ПП Курсантите проявиха много голям интерес, което наистина ме радва. Този олимпииски спорт наистина е обичан.

Няма коментари: